Organizacja pracy
- include
- Organizacja pracy
Organizacja pracy w Outlook i OneNote

Organizacja pracy w Microsoft Outlook i OneNote
Outlook i OneNote pozwalają na świadome planowanie zadań i priorytetów. To narzędzia, które pomagają w skupieniu uwagi, planowaniu działań, zrozumieniu treści oraz efektywnym wykorzystywaniu czasu, co przyczynia się do osiągania lepszych wyników w pracy i życiu codziennym.
Na spotkaniu dowiesz się
- Jak zarządzać czasem przy użyciu kalendarza i dziennika?
- Jak sprawnie notować i organizować notatki?
- Jak automatyzować swoją pracę w programie pocztowym?
Jakie umiejętności zdobędziesz?
- Nauczysz się tworzyć szybkie części w wiadomości.
- Zautomatyzujesz czynności za pomocą szybkich kroków.
- Nauczysz się zarządzać regułami i alertami.
- Poznasz zasady tagowania informacji.
- Będziesz umiał tworzyć notatki typu wiki.
- Dowiesz się jak wyodrębnić tekst z obrazu (np. skanu dokumentu).
- Nauczysz się zarządzać notesami w chmurze.
Agenda szkolenia
Outlook
- Omówienie możliwości aplikacji MS Outlook jako narzędzia do zarządzania kontaktami i wiadomościami.
- Kalendarz – dodawanie, planowanie spotkań, uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez inne osoby, wydarzenia.
- Zadania – tworzenie zadań, otwieranie zadań, oznaczanie zakończenia zadania, przydzielanie zadań, przydzielanie zadania innej osobie, wysyłanie informacji o zadaniu.
- Dziennik – rejestrowanie czynności, otwieranie elementu lub dokumentu, do którego odnosi się pozycja dziennika.
- Zarządzanie czasem, kontrola czasu.
- Kontakty – dodawanie pól, tworzenie listy najczęściej wybieranych kontaktów.
- Nadawanie praw dostępu pełnomocnikom – wiadomości ogólne, konfigurowanie dostępu.
- Zarządzanie pocztą w czasie nieobecności – asystent podczas nieobecności, kreator reguł, foldery osobiste.
- Notatki.
- Formularze – zmiana domyślnego formularza w folderze publicznym, projektowanie formularzy.
- Praca zdalna – foldery offline.
- Oszczędzanie pamięci.
- Synchronizacja – ręczna synchronizacja.
- Archiwizacja.
OneNote – pomoc w planowaniu i zarządzaniu projektami
- Nienaturalne i naturalne modele planowania
- Spotkania, notatki, burza mózgów i mapy myśli
- Połączenie z zawartością folderów
OneNote jako narzędzie gromadzenia i segregacji informacji
- Zakładanie i konfiguracja notesu
- Notatki tekstowe i tabelaryczne
- Zrzuty ekranu
- Tworzenie notatek wideo i dźwiękowych
- Załączanie plików
Zarządzanie notesami
- Szablon i organizacja notesów
- Historia i wyszukiwanie notatek
- Recenzja i ochrona
Integracja z innymi aplikacjami Microsoft Office
Zaufali nam








Zamów szkolenie
Organizacja pracy w Microsoft Outlook i OneNote
Tryb szkolenia: online lub stacjonarne (w siedzibie Twojej firmy)
Czas trwania: 2 dni (14 godzin)
Liczba uczestników: do 15 osób
Cena netto
4 500 PLN
Szkolenie plus roczny dostęp do kursu online dla wszystkich uczestników
6 500 PLN
Trener Norbert Waszak

„Szkolenie na 6 +. Pan Norbert naprawdę lubi to co robi. Ma Mega wiedzę i potrafi ją przekazać. Chętnie odpowiada na wszystkie pytania, wątpliwości. Polecam.”
5/5
Katarzyna Ogłoza
„Szkolenie prowadzone w sposób profesjonalny. Prowadzący posiada wiedzę z zakresu szkolenia. Prowadzi je w interesujący sposób.
Polecam.”
5/5